Viestintä- ja markkinointitoimisto I-plus ideoi ratkaisuja osaavalla porukalla

to 7. syyskuuta 2017 14.44.00

Uuteen I-plussaan sulautettiin I-Printistä siirtynyt viestintätoimisto ja I-Medioiden markkinoinnin ja mainosvalmistuksen osastot. Yksikössä työskentelee nyt yli kaksikymmentä viestinnän ja markkinoinnin osaajaa, mikä tarkoittaa entistä laajempaa tarjontaa. 

– Joukko lahjakkaita ihmisiä tekee I-plussasta aivan huipun toimiston. Tunnemme media-alan läpikotaisin ja pystymme löytämään sieltä ratkaisut asiakkaillemme, korostaa kehitys- ja projektipäällikkö Sari Itäniemi.

I-plus viettää kymmenettä toimintavuottaan entistä laaja-alaisempana. Markkinointipäällikkö Annemari Vanhaviitakoski korostaa tuloksellisuutta ja tarkoituksenmukaisuutta kaikessa tekemisessä.

– Sydämenasianamme on lähteä liikkeelle asiakkaan tilanteesta ja tavoitteista, Vanhaviitakoski kiteyttää.

 

Printtiä, digiä ja somea

I-plus tuottaa viestinnän ja markkinoinnin toteutusta ideoinnista ratkaisuihin saakka. Kanavina ovat yhtäläisesti printti, digi ja sosiaalinen media. Sari Itäniemen mukaan on tärkeätä huolehtia, että viestintä vaikuttaa haluttuun kohderyhmään.

– Kanavasta riippumatta työ on suunnittelua, sisällöntuotantoa ja visuaalisen ilmeen luontia. Videon merkitys korostuu yhä useammassa projektissa, Itäniemi huomauttaa.

Yhtenä merkittävänä tuotteena ovat edelleen asiakaslehdet, joita toteutetaan yrityksille ja yhteisöille ympäri Suomen. I-plussan graafikot ovat vastanneet lukuisista ulkoasu- ja konseptiuudistuksista.

– Lehtiuudistuksissa on tärkeätä huolellinen konseptisuunnittelu. Näin lehden tekoprosessi nopeutuu ja lopputuote on selkeä ja kiinnostava, graafinen suunnittelija Mirja Pajula tähdentää.

I-plus toteuttaa myös Ilkka-Yhtymän yhdeksän oman median markkinointia. Usein asiakkaalle tulee etua siitä, että I-plus tekee tiivistä yhteistyötä yhtymän muiden toimintojen kanssa. Tarjolla on muun muassa mediaperheen mainosverkkoratkaisuja ja painotalon palveluja logistiikkaan saakka.